BENT U ONTEVREDEN?

Maak het kenbaar aan ons personeel

KLACHTENPROCEDURE

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wanneer u ontevreden bent over een behandeling of de manier waarop u geholpen bent, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk aan ons personeel kenbaar te maken. U kunt  het ook per e-mail melden via info@brighttandheelkunde.nl. Alleen dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. 

Ons doel is om iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Uitgangspunt hierbij is dat de klacht gegrond en redelijk is. Als u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld, dan kennen wij een heldere klachtenprocedure, waarmee wij voldoen aan de huidige wet- en regelgeving.

Bright Tandheelkunde is aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde). De KNMT legt u graag uit wat ze voor u kunnen betekenen.

HYGIËNE

HUISREGELS

TARIEVEN EN BETALINGEN

Contact

Vragen? Neem contact op. We helpen u graag!

Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u meer informatie over een behandeling? Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Liever bellen? Dat kan
Daarom...

Bright Tandheelkunde

Reviews

Zij gingen je voor...