Maak het kenbaar aan ons personeel
KLACHTENPROCEDURE
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wanneer u ontevreden bent over een behandeling of de manier waarop u geholpen bent, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk aan ons personeel kenbaar te maken. U kunt het ook per e-mail melden via info@brighttandheelkunde.nl. Alleen dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken.
Ons doel is om iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Uitgangspunt hierbij is dat de klacht gegrond en redelijk is. Als u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld, dan kennen wij een heldere klachtenprocedure, waarmee wij voldoen aan de huidige wet- en regelgeving.
Bright Tandheelkunde is aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde). De KNMT legt u graag uit wat ze voor u kunnen betekenen.
HYGIËNE
HUISREGELS
TARIEVEN EN BETALINGEN
Vragen? Neem contact op. We helpen u graag!
Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u meer informatie over een behandeling? Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bright Tandheelkunde
- Deskundig team van professionals
- Persoonlijk advies
- Heldere communicatie